Політичний оглядач

Неділя
22 грудня
Розмір тексту
  • Збільшити розмір тексту
  • Стандартний розмір тексту
  • Зменшити розмір тексту
Головна Регіони Київ У 2009 році в метро будемо платити за кількість зупинок

У 2009 році в метро будемо платити за кількість зупинок

Друк
Транспортну картку киянина в громадському транспорті можуть ввести вже на початку 2009 року. Тоді вартість проїзду буде напряму залежати від кількості зупинок, які проїхав пасажир.

Про це під час прес-конференції у понеділок заявив голова робочої групи з вивчення ситуації у транспортній сфері Олександр Зінченко.

"За нашими розрахунками, можна протягом першого кварталу 2009 року провести експеримент, ну і в другому - третьому кварталі починати перехід", - сказав Зінченко, відповідаючи на питання журналістів.

Він відзначив, що під час роботи робочої групи було поставлено питання, яке є відображене у рішенні сесії, про перехід на транспортну картку.

"Транспортна карта - це точно така карта, як банківська карта. Тобто це картка з чіпом. Цим чіпом ви програмуєте, автоматично зчитуєте станцію, на якій заходите і станцію, на якій виходите. Автоматично вираховується різницю між поїздками. Погодьтесь, що це на сьогоднішній день дуже проста річ", - сказав Зінченко.

За його словами, зараз вона готується, і це не вигадка українців.

"На жаль, ми на 8 років запізнилися з транспортною карткою. У Москві вона починала вводитись 1999 році, закінчено було у 2001 році. Москвич їздить одну, дві, три, або двадцять станцій і сплачує абсолютно чітку різницю, так як і в Європі", - сказав голова робочої групи про вивченню ситуації у транспортній сфері.

Він відзначив, що у введенні цієї картки технічно взагалі немає ніяких проблем.

"Єдина проблема це потрібно волідатори встановити на всіх без винятку станціях. Це стосується на сьогодні периферійних станцій метрополітену - в центрі вони вже встановлені. Зараз будуть встановлювати волідатори на всіх станціях метрополітену. І як тільки останній волідатор буде встановлений, ви можете переходити на таку карту", - сказав Зінченко.

За його словами, найближче серед транспортних підприємств до цієї картки підійшов "Київпастранс", і він уже готується до введення такої карти.

"Це найпростіше питання і до речі не дуже вартісне", - підсумував Зінченко.

Як відомо, нещодавно гендиректор КП "Київський метрополітен" Петро Мірошников сказав, що не бачить смислу у введенні диференційованої оплати проїзду.

"Наш метрополітен дуже малий, порівняно з Москвою чи Нью-Йорком, де такі системи дійсно виправдані, - говорив він.

Українська правда

 

Додайте Ваш коментар

Ваше ім'я (псевдонім):
Коментар:

Погода

Лічильники