Міська влада, як і керівництво КП "Київський метрополітен", дотепер не може визначитися з офіційною датою подорожчання проїзду в суспільному транспорті.
Напевно, тому що нині це питання скоріше політичне, ніж економічне, пише "Газета по-київськи".Як відомо, на сесії Київради 30 вересня депутати рекомендували КМДА підняти вартість проїзду в метро до 2 грн, називалися дві дати - 1 листопада або 1 січня.
Днями начальник підземки Петро Мірошников заявляв, що перший час після подорожчання кияни будуть користуватися старими синенькими жетонами, які раніше по 30 копійок продавали. Тому що нові виготовити не встигнуть, та й грошей на це немає.
Але, не дивлячись ні на що, є низка прикмет і аргументів подорожчання проїзду з 1 листопада.
Так, безконтактні проїзні тепер можна поповнити не більше, ніж на 45,50 грн. Таким чином, метрополітен перешкоджає передоплаті поїздок задешево на тривалий термін.
У продажу немає безконтактних проїзних на 30 днів. Зараз продаються тільки 15-денні.
У бюджеті міста - "діри", про що свідчить недостатнє фінансування, наприклад, медзакладів. При підвищенні ціни з 1 листопада керівництво міста отриммає можливість ці діри "залатати".
Аргумент на користь 1 січня - тільки один, але вагомий - прийдешні вибори. Подорожчання проїзду - рішення дуже непопулярне, котре може вдарити по рейтингу Блоку Черновецького, який зібрався претендувати на крісла в Раді наступного скликання.
Адже "найдешевше у світі метро" - одне із ключових гасел цієї політсили на минулих виборах міської влади.
На думку екс-заммера, курируючого питання транспорту, Івана Салія, до виборів тарифи ніхто не підніме.
"Під час виборчої кампанії в нас у країні тарифи ніколи не підвищувалися. Так що до виборів можна бути впевненим, що вартість проїзду в метро залишиться колишньою", - сказав Салій.