Відповідний проект розпорядження мер Леонід Черновецкий планує підписати в цьому місяціше.
Минулого року транспортники міста заробили на рекламі 18-20 мільйонів гривень.
Близько 90% цих коштів одержали Київський метрополітен і "Київпастранс", а ще близько 10% - з "Київавтодор" та інші комунальні підприємства.
За словами представників метро і "Київпастрансу", ці гроші дозволяли їм хоч якось зводити кінці з кінцями. Кошти направляли на нагальні ремонти чи зарплату працівникам.
Комунальники бідкаються, що підприємства і без того збиткові, а якщо забрати частину надходжень від реклами, то це тільки збільшить збитки, які доведеться покривати з міського бюджету.
Водночас оператори реклами кажуть, що договори на розміщення реклами, так само як і узгодження кожного окремого замовлення, треба буде погоджувати в Головному управлінні транспорту КМДА. А це у свою чергу призведе до зменшення замовлень.
За словами директор одного з рекламних агентств Сергія Хоменка, на початку року мерія вже зруйнувала систему прямої взаємодії рекламних агентств із структурними підрозділами КП "Київпастранс" - автобусним, трамвайним і тролейбусним парками, доручивши роботу за погодженням замовлень одному з відділів підприємства.
"Це завдало удару по оперативності виконання замовлень, через що деякі агентства втратили клієнтів. Якщо узгодження доведеться одержувати в Головному управлінні мерії, це ще більше ускладнить процедуру", - сказав Хоменко.
Як повідомлялося раніше, столична влада також хоче взяти під свій контроль ринок реклами в ліфтах, який нині знаходиться під наглядом районних чиновників і керівників ЖЕКів.