Про це під час інтернет-конференції в "Комсомольській правді" заявив начальник столичної підземки Петро Мірошников.
"Це тільки проект. Адже Київський метрополітен невеликий - лише 46 станцій. До того ж упровадження принципу "далі їдеш - більше платиш", як у таксі, може торкнутися інтересів незаможних людей. Оскільки більше платити будуть ті, хто їздить з периферії в центр міста", - сказав він.
Водночас Мірошников наголосив, що технічно і методологічно метрополітен до цього готовий, адже впроваджено автоматичну систему проходу пасажирів у метрополітен, установлено спеціальні програми.
"Якщо рішення про запуск зонального принципу оплати буде прийнято, нам залишиться лише обладнати виходи метрополітену турнікетами. У цілому на цю систему ми можемо перейти протягом трьох місяців", - сказав Мірошников.
За його словами, безконтактна картка, що використовується зараз, для цього цілком підходить.
Як відомо, раніше прес-служба метро повідомляла, що у 2009 році у метрополітені буде введена автоматизована система проходу пасажирів, згідно з якою вартість проїзного квитка залежатиме від дальності поїздки або часу перебування в метро.
На впровадження АСПП, за даними прес-служби, у 2009 році буде витрачено 9 мільйонів 711 тисяч гривень.
Згодом головний інженер метрополітену заявляв, що вартість поїздки в столичному залежатиме від кількості зон, які проїжджатиме пасажир. Київ розділять на три зони - центральну, середню та окраїни. У межах зони вартість проїзду становитиме 1,7 гривні, але якщо пасажир заїжджатиме у другу зону, то доведеться платити подвійний тариф.