Метрополітен готовий ввести зональну оплату проїзду. Але чи треба?

Четвер, 23 липня 2009 14:56 "Українська правда. Київ" Регіони - Київ
Друк
Керівництво Київського метрополітену, вивчивши досвід зональної системи оплати в метро Парижа і Лондона, прийшло до висновку, що впроваджувати такої системи в Києві є передчасним.

Про це під час інтернет-конференції в "Комсомольській правді" заявив начальник столичної підземки Петро Мірошников.

"Це тільки проект. Адже Київський метрополітен невеликий - лише 46 станцій. До того ж упровадження принципу "далі їдеш - більше платиш", як у таксі, може торкнутися інтересів незаможних людей. Оскільки більше платити будуть ті, хто їздить з периферії в центр міста", - сказав він.

Водночас Мірошников наголосив, що технічно і методологічно метрополітен до цього готовий, адже впроваджено автоматичну систему проходу пасажирів у метрополітен, установлено спеціальні програми.

"Якщо рішення про запуск зонального принципу оплати буде прийнято, нам залишиться лише обладнати виходи метрополітену турнікетами. У цілому на цю систему ми можемо перейти протягом трьох місяців", - сказав Мірошников.

За його словами, безконтактна картка, що використовується зараз, для цього цілком підходить. 

Як відомо, раніше прес-служба метро повідомляла, що у 2009 році у метрополітені буде введена автоматизована система проходу пасажирів, згідно з якою вартість проїзного квитка залежатиме від дальності поїздки або часу перебування в метро.

На впровадження АСПП, за даними прес-служби, у 2009 році буде витрачено 9 мільйонів 711 тисяч гривень.

Згодом головний інженер метрополітену заявляв, що вартість поїздки в столичному залежатиме від кількості зон, які проїжджатиме пасажир. Київ розділять на три зони - центральну, середню та окраїни. У межах зони вартість проїзду становитиме 1,7 гривні, але якщо пасажир заїжджатиме у другу зону, то доведеться платити подвійний тариф.

"Українська правда. Київ"

 

Додайте Ваш коментар

Ваше ім'я (псевдонім):
Коментар:
yvComment v.1.18.3