На замітку митникам і не тільки: дещо з вимог митного контролю (ч.IV)

Вівторок, 08 липня 2008 12:34 адміністратор Корисне - Корисні поради
Друк

Профіль для ролкерів: вантажі, що не супроводжуються

 

Фізичні ознаки

Для здійснення таких перевірок необхідно бачити вантаж

 

- Вантаж зручний для відкриття

- Сухий вантаж в рефрижераторному причепі

- Проблематичні вантажі (наприклад, безтарний вантаж, насипний вантаж тощо)

- Охолоджені/заморожені вантажі при невідповідній температурі

- Дешева непрофесійна упаковка в термоусадочну плівку або ярлики виготовлені на комп'ютері

- Упакування поганої якості або в тару, що вже була у використанні/пошкоджені коробки тощо

- Маркування на вантажі/піддонах, яке вказує на походження вантажу з країни, яка спостерігається (наприклад, мітки та номера, які свідчать про трансокеанські перевезення тощо)

- Упакування товарів вказує на походження вантажу з країни,що спостерігається, наприклад, мова, напис "зроблено в" тощо

- Відсутність штрихового коду або логотипів, непромислове внутрішнє упакування

- Нестандартні/неякісні вантажі/несезонні товари

- Зайві коробки або піддони

- Вантажі не відповідають КДПГ/вантажосупроводжувальним документам

- Маркувальні знаки на упакомці не деяких коробках, які виділяють їх з-поміж інших подібних

 

 

Профіль для ролкерів: вантажі, що не супроводжуються

 

Початкові ознаки з супроводжувальних документів

Для здійснення таких перевірок необхідно бачити основні супроводжувальні документи, а саме: декларацію, опис вантажу, та/або КДПГ

 

- Округлена вага/ низька вага

Відсутність опису товарів або узагальнюючий опис тапу: "деталі", "продукти харчування"

- Дешеві/навалочні/проблематичні вантажі (наприклад, насипні тощо)

- Незвичайні/недоцільні вантажі

- Несезонні вантажі

- Вантажі, які типово використовуються для прикриття/маршрут з мідомих десь місць

- Вантажі, що надходять безпосередньо з країн за межами ЄС або через відому транзитну країну (T1 або carnet)

- Вантаж, переданий від одного фрахтувальника іншому (відсутність реквізитів вантажовідправника/вантажоотримувача)

- Передача вантажу за схемою: товарний склад/накопичувальний склад/товарний склад або база розвантаження автофургонів (тобто відсутність реквізитів вантажовідправника/вантажоотримувача)

-Документ КДПГ виданий закордонним перевізником або експедитором, і таким чином в ньому не вказані реквізити вантажовідправника

- Вантажі несумісні з країною відправки/завантаження (наприклад, продукція країн Балтійського регіону/Східноєвропейських країн, яка надходить з країн ЄС)

- Інші документи, представлені разом з КДПГ або в причепі, вказують на походження за межами ЄС (наприклад, оригінали інвойсів з третіх країн або інші документи, які свідчать про участь компаній з третіх країн, банківські рахунки тощо)

- КДПГ виданий ЄС агентом з митного оформлення вантажів/експедиторською організацією

- Експедитор або перевізник/вантажовідправник базується у великому глибоководному порті в ЄС, який пропускає вантажі третіх країн

- Неповні/неякісно заповнені/написані від руки документи

 

 

 

 

Додайте Ваш коментар

Ваше ім'я (псевдонім):
Коментар:
yvComment v.1.18.3